Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Call of Duty: Modern Warfare 2

2010.01.01. 15:23 :: szogyenyi

Call of Duty. Egy név, amely minden gémer szívébe be belopta magát. Nem hiszem, hogy van olyan ember, aki még nem hallott volna-e remek játékról. Én első látásra megszerettem ezt a játékot. Nincs olyan része, amelyet ne vittem volna végig akár pc-n, akár ps2 konzolon. Nincs ez másképp a Modern Warfare 2-vel sem.



Anno, mikor megjelent a COD4, nekem nagy öröm volt számomra, mert én jobban szeretem a modern hadszínteret, mint a 2. vh-t. Az már lerágott csont (MOH, BIA, stb... sorolhatnám. Uncsiiii). Az IW tudta, mi kell a népnek, és most végre itt a folytatás. A jóból még jobb lett.



Igazából mit is írhatnék le. Nem találok szavakat. Jellemezni sem tudom, mert ezt játszani kell, nem lehet az élményt leírni. Amiben jobb lett a játék, az a hangulatosabb játékmenet. Több csavar is van a kampány során, ami sokat dob a játék hangulatán. Kapunk még pluszba új fegyvereket, és pár szerelő is visszatér. Változatosak a helyszínek is, pályánként mindig más szereplő bőrébe bújunk (Nevezetesen: Gary ,,Roach" Anderson őrmester, Joseph Allen közlegény és James Ramirez közlegény) így követve 3 katona sorsát is, mint az eddigi COD-okban. Szintén van benne COOP mód, ahogy azt az 5. részben is láthattuk, itt viszont nem az egyjátékos kampányt vihetjük végig barátunkkal, hanem 20 különböző, speciálisan COOP játékmódra kihegyezett küldetésben vehetünk részt. Ezt a játékmódot a Spec Ops menüpont alatt érhetjük el. Amúgy ezeket a küldetéseket egymagunk is végigvihetjük, de ha szeretnénk különleges achievementeket feloldani, akkor elengedhetetlen egy jóbarát jelenléte. Kapunk még a játék legvégén egy bónusz pályát is, hasonlóképp a COD 5-höz. Itt viszont nem zombikat kell öldösnünk. Leginkább az Éjszaka a múzeumban c. filmhez kell hasonlítanunk. Adott egy pálya, ami egy múzeum. Ide vannak kirakva a játék fontosabb karakterei,egy-egy díszlet elé bepakolva. Ha odasétálunk hozzájuk, egy mozdulatsort játszanak el nekünk. Ez nekem nagyon tetszett. Frappáns ötlet. Fellelhető a játék összes fegyvere is az épületben. (Nem véletlen, erre mindjárt külön kitérek.) Megcsodálhatunk még pár járművet is, (Tank, motorosszán, helikopter, stb..) És van egy pult is, rajta egy jellegzetes piros, Do not push feliratú gombocska. És itt jönnek képbe a fegyverek. Ha megnyomjuk, az adott szobában az összes kiállított karakter hirtelen elkezd tüzelni ránk. Aztán ha végeztünk velük, mehetünk a másik szobába, majd vissza, így felváltva, míg meg nem unjuk, vagy ki nem lövik belőlünk a sz*rt is. El lehet lenni vele, főleg a fegyverek tesztelésére jó, de hamar megunható.



Negatívumokat igazából nem is tudnék írni. Párat sorolnék fel csak, ami böki a játékosok csőrét. Elsőnek a nagyon rövid kampányt említeném meg. Mi barátommal 2 délután alatt toltuk végig, de ha csak igazán végig akartunk volna rohanni a pályákon, csak 4-5 órára lett volna szükségünk. Rövid. Sajnos. Másik baki a fejlesztői konzol hiánya. Jó mondjuk nem mindenki veszi észre, de multiplayernél azért elég hasznos kis szerkentyű. A harmadik a Dedikált szerverek hiánya. Mondjuk ez engemet nem zavar, de sok játékos nagyon felháborodott, mikor az IW bejelentette, hogy csakis Steamen keresztül lehet majd multizni.



Összességében a COD 6 hozta a formáját, és ezzel a történetnek korán sincs vége, várjuk a Modern Warfare 3-at sok-sok szeretettel.

10/10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr791677027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása