Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Bulletstorm

2012.07.13. 15:30 :: szogyenyi

cover.jpg

2011 szerintem a videójátékok éve volt. Remek címek jelentek meg, köztük helyet foglalt a Bulletstorm is. Habár nem az egyik legjobban várt játék volt számomra, mégis hatalmas érdeklődéssel követtem a játékot, mint kiszivárgott videót rögvest megnéztem róla. Nem is volt kérdés, hogy kipróbálom-e a People Can Fly legújabb üdvöskéjét, mivel valami eszméletlenül brutális a hangulata. A Painkiller után egy igazán elmebeteg játékot kapunk a Lengyel srácoktól.

pic1.jpg

A történet egy alkoholista zsoldosról, Grayson Hunter-ről szól, aki egy zsoldos csapat vezetője volt mindaddig, amíg rá nem jöttek, hogy munkaadójuk, Sarrano tábornok által megjelölt célpontjai olyan ártatlanok, akik a tábornok lebuktatásán tevékenykednek. Gray és csapat évekig menekül, amiért megpróbált bosszút állni Sarrono-n, de hamarosan ismét összetalálkoznak vele, melynek következtében hőseink egy szerencsétlen döntés után a Stygia bolygón landolnak. Csak 3 társunk éli túl ezt a szerencsétlen kalandot, Ishi pedig súlyos sérüléseket szenved, amiért mesterséges implantátumokkal állítják helyre a roncsolódott szervezetét. Itt kezdődnek el kalandjaink ebben az őrült világban, ahol néha még a saját barátunkban sem bízhatunk meg.

pic2.jpg

Innentől kezdve a játék átalakul egy masszív, arcade lövöldözős játékká. És az arcade-ot akár szó szerint is értelmezhetjük. A Bulletstormot már a bejelentése óta azzal a reklám szlogennel reklámozták, hogy: Kill with skills. Ez annyit foglal magában, hogy a játék minden egyes megölt ellenfélért jutalompontokkal ajándékoz meg. De ez nem ilyen egyszerű. Attól függően, hogyan végzünk szerencsétlen áldozatunkkal több pontot kapunk. Például a fejlövésért, vagy a rosszarcúak kaktuszba rúgásáért jóval több jutalmat kapunk, mint ha csak simán beleeresztenénk egy tárat. És ez nem merül ki ennyiben, mert rengeteg helyzetért újabb és újabb gyilokmutatványokat érhetünk el, amelyben közrejátszhat a környezet, az éppen használt fegyver vagy az ellenfelek mennyisége. A pontoknak nem csak annyi szerepük van, hogy a haverokkal versengjünk, ki szerez több pontot egy adott szakaszon. A pályán feltöltő kapszulák vannak elhelyezve, amelyre rácsatlakozva vásárolhatunk lőszert és fejlesztéseket a fegyvereinkhez.

pic3.jpg

 Fegyvereink nagy része a megszokott sémára építkezik. Az automata gépfegyvert, revolvert, sörétes puskát, aknavetőt itt is megtalálhatjuk. Kissé érdekesebb játékszer a fúrófejet kilövő fegyver, amely elég viccesen végez áldozataival, de a mesterlövész puska is kissé furcsán viselkedik a megszokotthoz képest. Miután bemértük áldozatunkat, lehetőségünk adódik a kilőtt lövedék irányítására. Ez nagyszerű lehetőséget kínál újabb gyilokpontok eléréséhez, nem mellesleg nagyon jó móka is. A fegyverek mellett használhatjuk a lábunkat is, hogy a túl közel merészkedő ellenfeleket elrúgjuk magunktól, de az abszolút újdonság az ostor. Eme remek szerkezettel csatlakozhatunk rá a feltöltőkre és léphetünk interakcióba a pályán elhelyezett tárgyakkal, amivel utat csinálhatunk magunknak a könnyebb haladás érdekében. Nem mellesleg magunkhoz húzhatjuk vele az ellenfeleket, ha netán túl messze lennének, vagy kirángathatjuk őket a fedezék mögül és a mini helikopterükből. Nagyon hasznos jószág, nem mellesleg vicces is vele szívatni a gonoszokat.

pic4.jpg

Mivel a játék az Epic games jóváhagyása alatt készült, így nem kérdés, hogy a produktumot a harmadik generációs Unreal Engine hajtja. A motor még mindig remek látványt nyújt, ez alól a Bulletstorm sem kivétel. Már sokat ecseteltem, miért is szépek azok a játékok, amelyek alatt ez a motor is fut, a Bulletstorm esetében egy érdekes hiba ütheti fel a fejét, ami miatt néhány effekt vagy textúra rettenetesen elcsúnyul és olyan, mint ha egy 8 bites szöszmösz lenne. Nem mellesleg az is elég szemet szúró, amikor a komplett térképet egy nagy feketeség borítja be pár pillanatra. Ez az átvezető videóknál különösképp idegesítő tud lenni. A szinkronnal a színészek kiváló munkát végeztek. A színészek végig beleélték magukat a szerepükbe. A szereplők játék közben folyamatosan ontják a trágár oltásokat egymásnak, főleg Gray, aki mindenhez hozzáfűz valami trágár kijelentést. Ez hatalmasat dob a játék hangulatán, nagyon jókat derültem rajta. A másik oldalról azt is el kell ismernünk, hogy a hangulatos kivégzések első blikkre izgalmasnak tűnnek, és az első 2-3 órában még valamennyire le is kötik a játékos figyelmét, de a játék felétől kezdve kissé már unalomba fullad, főleg, ha mindig ugyan azokat a kínzásokat csináljuk. Ezeket az unalmas, monoton lövöldözéseket hivatottak feldobni a bossharcok, amelyek mindig jókor jönnek. Amikor már azt gondolnánk, hogy ismét egy unalmas csőharcba keverednénk, akkor csak hirtelen elénk ugrik egy hatalmas, ocsmány teremtés, amivel meg kell küzdenünk. Ha ez éppen nem lenne elég, akkor az irányításunk alá vehetünk egy robotszörnyeteget is, amellyel élvezet szétcsapni az ellenfelek között.

pic5.jpg

Ahhoz képest, hogy mindenfelől csak azt hallom, mennyire nem lett jó a Bulletstorm, az én elvárásaimat teljesítette a játék. A sztori jó, a különféle kivégzési módszerek nagyon frappánsan el lettek találva, Gray személyisége pedig mély nyomot hagy mindenkiben, amely még Duke Nukem-mel sem mérhető össze. (Hogy milyen téren, azt mindenki döntse el maga). 2011 egyik színfoltja a játékkínálat terén a Bulletstorm, amit minden FPS kedvelőnek őszintén merem ajánlani.

 

8.5/10

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr464588399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrMultiFrodo 2012.07.15. 23:02:19

Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szerintem csinálhatnál saját sablont,nem muszáj alapnak lennie,de ez csak az én véleményem.

szogyenyi · http://jatekblog.blog.hu 2012.07.16. 08:55:43

@MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így feladtam. De még majd bepróbálkozom vele. Mindenesetre köszönöm az elismerést :)

MrMultiFrodo 2012.07.29. 20:25:03

Én segíthetek ha akarod :)

MrMultiFrodo 2012.07.31. 21:34:45

Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D

szogyenyi · http://jatekblog.blog.hu 2012.08.01. 09:03:35

@MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog, az e-mail címemen keress meg légyszíves ezzel kapcsolatban :)

rrobo@freemail.hu

MrMultiFrodo 2012.08.01. 13:24:28

Elküldtem neked a teendőket! :)
süti beállítások módosítása