Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Star Wars Jedi Knight III: Jedi Academy

2010.02.12. 19:11 :: szogyenyi

A 2002-es Jedi Knight II – Jedi Outcast sikere révén a Raven Software úgy döntött, meg kell alkotniuk a folytatást, a Jedi Knight III-at. Vajon van-e olyan jó, mint az elődje? Megállja a helyét a sorozatban? Hát meg:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Jedi Knight 3 nem viszi tovább a Jedi Knight 2 történéseit. Szerintem ez nem is lett volna olyan fontos. E helyett egy teljesen új szemszögből fogjuk átélni a dolgokat. Mi egy Jedi tanítvány, Jaden személyében fogunk tevékenykedni. Főbb feladatunk leginkább küldetések teljesítése lesz, amit mesterünk , Kyle Katarn (igen a JK2 főszereplője) fog ránk bízni. Nagyon nem boncolgatom a történetet, inkább belekanalazok a levesbe:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az első dolog, ami miatt a játék kitűnik az elődje közül, hogy már a játék elején képesek leszünk használni az erőt. Persze nem mindet, csak az alapokat (lökés, húzás, ugrás, stb…) A főbb küldetések után 3 alkalommal fogunk kapni egy küldetésválasztó menüt, ahol 5 küldetés közül tetszés szerint választhatunk. 4-et kötelező végigvinni, az 5.-et csak akkor kell teljesítenünk, ha szeretnénk. Sok pluszt nem ad pár percnyi játékidőn kívül. És a legszembetűnőbb dolog ezután, az erőfejlesztő menü. Minden küldetés előtt mi magunk dönthetjük el, melyik erőt is szeretnénk fejleszteni. Persze csak egy egységgel lehet. Az alaperőkön kívül pár új erővel bővült a kínálat. Az új erők:

-védelem: segítségével védőréteget vonhatunk magunk köré egy kis ideig, ami véd a savas eső ellen, illetve tompítja a sebesülést

-elszívás: ellenségeinktől elszívhatjuk életerejüket, így növelve a magunkét

-elvonás: segítségével erőt szívhatunk el az ellenféltől

-látás: segítségével láthatjuk a fal mögött lévő ellenségeket, tárgyakat.

-sötét düh: rohamosan megnő a sebességünk: nagyobb sebzés, gyorsabb lövés, viszont az életerőnket elszívja, és 1-nél megáll.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha ezzel megvagyunk, a következő menüben pedig a felszerelésünket választhatjuk ki. Egy pisztoly, 2 nehézfegyver és egy gránát lehet nálunk. A fegyverek felhozatala ugyan az, mint a JK2-ben. A kispisztoly külseje ami megváltozott, illetve bekerült 1 új fegyver. Ez a Stouker Sokk karabély. Ez egy erős ágyúfegyver. Nagyon hatásos nagy robotok ellen. Persze ezek a fegyverek is csak a történet előrehaladtával lesznek választhatóak. Amit még meg kell említenem, hogy a játék elején lehetőségünk van egy tetszés szerint személyre szabott karaktert létrehoznunk. Válogathatunk fajok, nemek, öltözékek között. Mi szabjuk meg a lézerkardunk típusát, színét, küzdőstílusunkat is. Elsőnek csak sima lézerkardot választhatunk, majd a történet előrehaladtával választhatunk dupla pengéjű lézerkardot, illetve 2 lézerkardot is cipelhetünk magunkat. Ezért egy nagy plusz pontot érdemel a játék.

 

Általánosan magáról a játékról:

Mint a JK2-t, a Jedi Academy-t is az IdTech 3 grafikus motor továbbfejlesztet változata hajtja. Azért már elég elavultnak számított ekkor a kotor, a látvány még mindig lenyűgöző. Mint az elődben, lehetőségünk van különféle kombók lenyomásával kardtrükköket csinálni. Ezek szépen egyesével le is vannak írva az aktuális küldetés menüben. Ebből van is elég, úgy hogy aki izgalmas harcokra vágyik, az böngéssze nyugodtan ezt a menüt. Megkell említenem még, hogy a fejtörők valahogyan kimaradtak a játékból. Sokkal nehezebb elakadni benne, mint az elődjében. Gondolom a fejesek rájöttek, hogy azért néha túlzást volt már a JK2-ben az a pár fejtörő. Szerintem nem is hiányzott bele a folytatásba. A sithek ahogy észrevettem, kicsit gyengébbek lettek, de azért még mindig okoznak néha meglepetéseket. Főleg nagyrészt a hülyeségeikkel, mint pl: leugranak egy szakadékba, vagy egy forró kő elé beugranak, ami megöli őket. Szóval az AI-on lett volni még mit csiszolni. A hangok is rendben vannak. Nagy részük ugyan az, mint a Jedi Outcastban. Bár mondjuk Star Wars játék, mi más zenét is tudtak volna belepakolni.

 

Összegezve: Szerintem ez az eddigi legjobb Star Wars játék. Kidolgozott mozgásrendszer, nagyszerű missziók, jó zenék, élvezetes lézerkard párbajok. Aki szereti az ilyen stílusú játékokat,, biztos, hogy többször is végig fogja vinni e remekművet.

 10/10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr361793002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása