Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Flatout

2010.09.03. 15:30 :: szogyenyi

Emlékeztek még anno a Carmageddonra? Teljesen mindegy, hogy az első vagy a második részt mondom, az a felejthetetlen játékélmény mindenkinek eszébe jut, amit az nyújtott. A ma bemutatott játékom is kicsit hasonló lesz. A neve FlatOut.

A Flatout alapból tényleg nem lenne egy rossz játék, csak sajnos nagyon el lett kapkodva. De miért is? Ezt próbálom most nektek elmagyarázni. Szóval a játék nem valami nagyon bonyolult. Vannak versenyek, amiket sorra kell megfelenyerni, ezek 3 kategóriára vannak osztva: Bronz, Ezüst és Arany. Persze minden kategória az előttelévővel nyitható meg. Ha teljesítsük az adott kategória összes versenyét, akkor megnyílik a következő. Ezek mellett vannak még bónusz versenyek is, amelyek valamiféle őrült szórakozást nyújtanak. Van itt darts, magasugrás, bowling, roncsderbi és még sok-sok őrültség. Ezeket mind úgy kell játszanunk, hogy a főszerepet a sofőr kapja, akit egyetlen gombnyomással katapultálhatunk az autóból. Innentől kezdve gondolom sokaknak már le is esett, miről is van szó. És ennyi az egész. Nyered a versenyeket, ha pénz kell, akkor vagy újból versenyeket nyersz, vagy bónusz szórakozásokat csinálsz.

De mire kell a pénz? Persze kocsit kell venni belőle, lehetőleg minél jobbat, és nem árt az sem, ha belülről is gondoskodunk a kicsikéről. De máris itt van egy nagy hiba. Nem számít, hogy fejleszted-e az autódat, vagy nem, az ellenfél akkor is ugyan olyan tempóban fog haladni, mint te. Szóval nem érdemes ezekre az alkatrészekre költeni. Illetve fontos azt is előre megfontolnunk, hogy milyen autót is veszünk meg, mert a garázsban csak egy hely van. Ha újat akarsz venni, akkor le kell cserélned a mostanira. Ez szerintem egy szörnyű nagy hiba. De miért is? Megmagyarázom. Nos, autóvásárláskor nem csak azt kell nézni, mint a hülyegyerekek, hogy wáááá 150 Mp/h ez kell nekem. A súly egy iszonyúan nagy befolyásoló tényező! Ha egy könnyű autóval megyünk, persze gyorsabban fogunk haladni, de a kanyarok bevétele valami rémálommá fog válni. Mindig kicsúszunk, a 4. kanyarban tropára vágjuk az autót. Ellenkező esetben ha nehéz autót veszünk, a kanyarodás valamivel jobb lesz, viszont nehezebben is tudunk felgyorsulni. Szóval nem árt picit gondolkodni is cselekvés előtt.

Amúgy a játékkal nem is lenne nagy gond, ha nem lenne ennyire félrecsinálva. A grafika szép, a fizika valami elképesztő! A törésmodell még egy játékban nem volt ilyen részletes, mint ebben. Eszméletlen szép. A rongybabaeffekt is kiváló. A pálya környezetének nagy része rombolható, amivel csapdát is állíthatunk ellenfeleinknek, de nitrót is így nyerhetünk. A pályák is változatosak. Versenyezhetünk erdőben, versenypályán, havas tájakon és még gondolom sok más helyen is. És minek csak gondolom? Azt hiszem a Motorstorm: Arctic Edge mellett ez a 2. játék, amiről úgy írok cikket, hogy nem vittem végig. A zene nem olyan borzalmas, vannak köztük eléggé jó, hallgatható darabok is.

Nos a FlatOut nem nagyon felel meg, mint versenyjáték. Aki az Arcade stílusú versenyjátékokhoz van szokva, annak ez igazi szenvedés lesz. Nem lenne ez rossz játék, csak én valahogy ezt nem így képzeltem el. Amúgy kiváló szórakozást nyújt, és nevetséges áron kapható az üzletekben. Egy beruházást mindenféleképpen megér, de nem fogja magát örökre belevésni sokak emlékezetébe.

 

6.0/10

 

Szólj hozzá!

Címkék: flatout

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr272140935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása