Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Unreal Tournament 2004

2010.12.03. 15:30 :: szogyenyi

Egy olyan sikerjáték, mint az Unreal Tournament csak természetes, hogy nem maradhat folytatás nélkül. A 2003-as alcímmel kijött epizód nem éppen azt hozta, amit elvártunk volna tőle, de a készítők tanultak hibáikból és nekiálltak mindezt helyrehozni az Unreal Tournament 2004-el.

Legnagyobb változás a torna módon esett át. Csapatunkat saját kedvünk szerint alakítgathatjuk. Vehetünk, eladhatunk játékosokat A mérkőzésekért pénzt kapunk, melyeket bónuszokkal is bővíthetünk például duplagyilokkal. Azért vigyázzunk, mert néha ők is kihívhatnak minket, szóval érdemes felkötni az alsót. Természetesen nem csak pénzre mehet a játszma, hanem egy emberre is. Ha megverjük a kihívottat, miénk lesz az embere, ha vesztünk, akkor bizony perkálnunk kell, elég keményen. Ezen kívül a torna menete megmaradt olyannak, mint amilyennek megszoktunk a 2003-ban.

Legfőbb újítás mégis a játékmódok területén történt. A szokásos típusok, mint pl a Bomb Run, Deathmatch, CTF, Domination, Team Deathmatch, de újakat is kaptunk. Egyik ilyen mód az Onslaught mód. Ez a játékmód hatalmas területeken játszódik és az a különleges bennük, hogy itt használhatunk járműveket is, földön és levegőben egyaránt. Minden csapatnak 2 energiamagja van. Ezeket kisebb központok kötik össze, melyeket a csapatoknak el kell foglalniuk. Ha az egyik csapatnak sikerül elfoglalnia az összes csomópontot, megtámadhatja az ellenség energiamagját. Ha például a kék csapat magja megsemmisül, a piros csapat nyer. Természetesen ez nem megy ilyen könnyen, mivel a csomópontokért való küzdelem állandó, szóval fel kell kötni a gatyeszt. Visszatérő játékmód az Assault. Ez már az Unreal Tournament első részében is benne volt, most kissé felújítva tér vissza. A cél még mindig maradt ugyan az, mint amilyen régen volt. A támadócsapat elvégzi a küldetést, majd fordítva, ők védik meg a pontot, és az előbb védekezők támadnak. 2 új játékmódként üdvözölhetjük az Invasion és a Mutant módokat. Az Invasionban az egyre nagyobb létszámú és erősségű szörnyek támadását kell visszavernünk. A Mutant játékmód hasonlít egy kicsit a deathmatchez. Aki legelsőnek öl a meccsen, az lesz a mutáns. Ő különleges képességekkel bír: láthatatlan, gyorsabb és erősebben tud sebezni, mint bárki más. Aki megöli a mutáns játékost, az veszi át a szerepét. Persze ezalatt a játékosok egymást nem támadhatják, kivéve a bottom feeder, aki a pontlista utolsó helyén áll.

A fegyverek nagy része az UT2003-ból lett átemelve. Ezalól kivételt képez a Shock Rifle, ami új külsőt kapott. A járműelhárító fegyverek újak a játékban. Itt meg kell említenem a gránátvetőt, az akna lerakót és az AVRIL-t (Anti Vehicle Rocket Launcher). Az akna lerakóval kis robotpókokat lőhetünk ki, melynek a másodlagos tüzelésével egy lézerrel vezérelhetjük a robotokat, melyek célponthoz érve felrobbannak. A gránátvető szintén így működik, de ezeket csak kilőni, majd másodlagos tüzeléssel felrobbantani tudjuk. Az AVRIL természetesen járműelhárításra lesz hasznunkra.

A grafikai motor nem sokat változott az elődhöz képest, de meg kell említenem, hogy a játék alatt már a 2.5-ös Unreal Engine dübörög. A játék jóval gyorsabb, mint anno a 2003 volt és a modellek szebbek. De amit még mindig nem bírok felfogni: Hol az istenverte keze a játékosnak? Ezt nem hiszem, hogy komolyan gondolhatták, hogy nem voltak képesek bemodellezni egy kezet. Nagyon zavaró, hogy a fegyverek csak lebegnek a karakter előtt a semmiben. Ez már a 2003-ban is nagyon fusztrált, azt hittem legalább ezt ki fogják javítani. Hangok terén sem történt nagy változás. Persze új dallamok is felcsendülnek és nincs is velük semmi baj sem, mert mind nagyon pörgős és illik a játék hangulatához. Egyedül a szinkronnal nem vagyok megelégedve. Néhol kicsit úgy éreztem, mint ha a szinkronhangok túljátszották volna a szerepüket. Hol vannak azok a komor, erős beszólások, mint anno az UT-nál? Helyettük kényes hangok vették át a szerepüket. Új bemondóhangokkal is bővült a játék. Választhatunk a 2003-as bemondók közül (ami szerintem nagyon ratyi, szintén túljátszott) a klasszikus UT-s hangot és egy szexis női hangot, aki inkább idegesítő, mint szexi.

Egyszóval elmondhatjuk, hogy az Unreal Tournament 2004 méltó elődjéhez.  Akészítőknek tényleg sikerült kijavítaniuk azokat a hibákat, amiket vétettek. Nagyon remek kis játékot kaptunk. A rajongók semmi esetre se hagyják ki ezt a részt.

 

9.3/10

 

Szólj hozzá!

Címkék: 2004 tournament ut unreal

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr972393112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.