Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Hellboy: Asylum Seeker

2011.03.04. 15:30 :: szogyenyi

Sziasztok. Ma egy igazi szart kapartam nektek össze, egyenes a pokol legmélyebb, legsötétebb bugyrából: Hellboy: Asylum Seeker. Vagy ha úgy tetszik, akkor hívhatjuk simán Hellboy-nak. Nem ismerős a játék? És ha Hellboy: Dogs of the night-nak nevezem? Beugrik valami? Nem? Hát nem csodálkozom. Ilyen trágyával nem mindennap találkozni. Na még nem is írtam semmit, de már a földig aláztam a játékot. Minek is? Ezért!

 

 

 

A történet ott kezdődik, hogy egy Peter nevű fickót kezdünk el keresni. Segédünk, Sarah hamar meg is találja a szerencsétlenül járt félnótást, de hamarosan ő is a szörny fogságába esik. Ezután célunk az, hogy megtaláljuk, és megmentsük a lányt.

Jó, a történet megfelel egy ZS kategóriás filmével, de nézzük magát a játékot. A grafika korához képest ocsmány!  A karakterek szögletesek, a szörnyekből ki vannak hagyva darabok, minta egy késsel kimetszettünk volna 5 kilót belőle és tovább rohangálna egy lyukkal az oldalában, illetve némely karakternek az arcát a hátán is megtalálhatjuk.  Jó, lehet támadni, hogy 2000-ben miért is ne lennének szögletesek a karakterek. Nézzük meg a Hitman: Codename 47-et. Szintén 2000-ben adták ki, a grafikája mégis sokkal jobb, mint ezé a foshalmazé. A belső terek még mondhatni elmennek, de a külső helyszínek iszonyat csúnyák! A tájak csak oda vannak fosva, mint pl: A távolba lévő fák is csak oda vannak paintelve, néhol annak a helyén is csak egy nagy fekete kocka tűnik fel.  A zene még el is megy, de háát…. Az animációk szörnyűek, a szinkronhangok erőltetettek és iszonyúak. Az AI az, ... az nincs. Segg hülye. Az ellenfél nem támad, csak nagy ritkán, akkor is mire megölöm, 2-3 ütésből a fél életerőmet leszedi. Had hozzak fel egy pár példát: A játék elején meg kell küzdenünk egy madárral, mert az őrzi a kulcsot. A dög még rendesen belemászott a pofámba, és ott károg olyan idétlenül, mint ha már 5 napja nem evett volna. Egy másik esetben egy fegyveres zombi őr szerűség lőne rám. Na itt 2 sebből is vérzik a játék: 1. A golyók nem sebeznek rajtam (én nem tudom, hogy a filmben, vagy a képregényben ez hogy van, de szerintem ez iszonyatosan nagy marhaság) A 2. ha odaállok az orra elé, szerencsétlen még akkor is tüzel, és hagyja, hogy 2 csapásra leterítsem. De tudjátok, hamar rájöttem valamire. Mikor harmadjára kellett újrakezdenem a játékot (igen, a játék néha hajlamos elfelejteni, hogy ezelőtt mentett állásokat csináltunk) akkor már nem érdekeltek az ellenfelek, és arra gondoltam: Mi lenne, ha nem ölném meg őket, és csak simán elfutnék mellettük? És bevált! Szóval, nem kell ezekkel itt szórakozni, elég csak simán elfutni mellettük. És ez egészen az elmegyógyintézetes pályáig hatásos! Az irányítás nagyon vérszegény. Nem tudunk sem futni, sem guggolni, csak futni és sétálni. A pisztollyal nem lehet rendesen célozni, csak véletlenszerűen lövöldözni. Nincs aim, se célkereszt, szóval csak golyópazarlás az egész. A leghatásosabb fegyverünk a puszta öklünk lesz. Néha bevihetünk egy nagy ütést is a gigantikus öklünkkel, ami azért meg is hozza a hatását. Olykor felvehetünk tárgyakat is, amit használhatunk, például nagy léceket, vagy csöveket.

 

Pozitívumként talán annyit tudnék felhozni, hogy a játék logikai feladványokkal próbálja meg színesíteni a játékmenetet. Pl: Különböző alakzatú köveket kell pakolgatnunk pillérekre egy híd megnyitásához, vagy egy titkos átjáró kinyitásához kell egy könyvet betolnunk a helyére, néha fáklyát odatenni, meg hasonló marhaságok. Ezek azért tetszettek, de ez nem elég a megváltáshoz. Hellboy néha vicces megjegyzéseket is hozzáfűz a dolgokhoz. Pl a könyvtárban némelyik könyvekre mond olyat, hogy „Hülyéknek való”. Ezek jók is, megkacagtatják az embert, de ettől a játék még mindig ugyan olyan monoton marad.

Tudjátok, nem muszáj végigvinni ezt a szart ahhoz, hogy leessen: Fos az egész. Bevallom őszintén, és sem tettem meg. Ha ajánlhatnék valamit: Inkább olvassátok el a képregényt, ami alapján a játék készül. Szerintem jobban jártok. Ezt a játékot maga az Ördög szarta ki azokból a szarcsomókból, amit azelőtt megevett. Csak hogy klasszikustól idézzek: ,,Inkább állnék majmok gyűrűjében, akik a saját szarjukkal dobálnak, mint hogy ezzel a szarral újra játsszak!" -  James Rolfe.

 

2/10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr962640348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.