Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Left 4 Dead 2 - The Passing + The Sacrifice

2011.05.20. 15:30 :: szogyenyi

A 2009-es év egyik legnagyobb port kavaró játéka a Left 4 Dead 2 volt. Ki tudja már, mióta is várunk mi, nagy Half-Life rajongók az Episode Three megjelenésére, erre paff, egy évvel a Left 4 Dead megjelenése után kaptunk egy második részt. Szidták is sokan szegény Valve-t, de el kell ismernünk, azért annyira csak nem húztuk a szánkat, mert ami az első részből kimaradt, azt már láthattuk a második részben. Szóval jó játék lett, ezt hivatott a fejlesztőbrigád megünnepelni két további kiegészítővel, melyek a The Passing és a The Sacrifice névre hallgatnak.

A The Passing DLC-ben a második rész szereplőivel kell ismét túlélőcsatát vívnunk. A kiegészítő történései a Dead Center és a Dark Carnivale epizódok között játszódik, amikor is hőseink New Orleans-ba érve megakadnak egy  hídnál. Itt találkozunk az első rész túlélőivel (-1, nem titok, Bill nem éli már túl a megpróbáltatottságokat) akik szívesen le is eresztenék nekünk a hidat, ha nem fogyott volna ki a generátorból az üzemanyag.  Így tehát a DLC-ben helyet kapott 3 pálya arról fog szólni, hogy jussunk át a híd túloldalára és tankoljuk meg a generátort, hogy tovább haladhassunk.

Ellenben a The Sacrifice kiegészítő ugyan ezt a vonalat mutatja be, csak az első rész szereplőivel. A történet a Blood Harvest epizód után játszódik. Ez a kiegészítő is 3 pályát tartalmaz, amiből egy már ismerős lehet a The Passing-ből. Ez a jól ismert generátoros pálya, ami azért is fontos a játékban, mert ennek a végén egy játékosnak fel kell az életét áldoznia a játék befejezéséhez.

És milyen újdonságokkal kecsegtet a 2 DLC? Nem sokkal, sajnos. A The Passing két új fegyvert ad hozzá a játékhoz. Az egyik egy M60-as gépfegyver, a másik pedig egy golfütő. Sajnos az előzőhöz nem igen fogunk lőszert kapni, úgyhogy a vele való gyilkolászás hamar véget ér. Új fertőzöttel is találkozhatunk, amely a Fallen Survivor (Elbukott Túlélő) névre hallgat. Ez egykor túlélő volt, csak sajnos őt is utolérte a kór, és fertőzötté vált. Annyiban különbözik a többiektől, hogy egy mutatós kis horgászsapkát visel, és nem felénk fut, hanem előlünk menekül. Érdemes levadászni őket, mert mindig hord magánál valami hasznosat (például csőbombát, medikitet, stb…)  Ezen felül kapunk egy új többjátékos módot, amely a Mutation névre hallgat. A második DLC tartalmi bővülést nem igazán hordoz magában, bár annyiban mégiscsak különbözik, hogy ez az első résszel is kompatibilis, de aki a második részhez tölti le, az ajándékba kapja az első rész No Mercy nevű fejezetét is. Semmi újdonság nincs benne, csak annyi, hogy az új fegyverek is szerepelnek ebben a fejezetben. És ennyiben ki is merült a csomag. A hat pálya durván másfél, két óra alatt lezúzható. Grafikai tuning nincs benne, a zene is maradt a régi, talán annyiban különbözik az alapjátéktól, hogy mint ha kicsivel több speciális mutánst uszítana ránk a játék. Bár lehet, hogy ezzel csak én vagyok így.

Nos, hogy megéri-e a pénzét a 2 kiegészítő csomag? A számítógép tulajoknak biztos, hogy meg, mivel az őnekik a kiegészítők  ingyenesek, Xbox 360 tulajoknak kb 560/db pontba fájhat a dolog. Az új pályákért biztos, hogy megéri beruházni rá, bár elmondanám, hogy tartalmilag nem ártott volna jobban kibővíteni a játékot, de hát ezért is DLC egy DLC.

 

9.3/10

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr72776289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása