Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Assassin's Creed: Brotherhood (Xbox 360)

2011.08.19. 15:30 :: szogyenyi

A 2009-ben megjelent Assassin’s Creed 2 kétségkívül sokkal jobb lett, mint az első rész volt. Kaptunk egy csomó új helyszínt, új főhőst, több, mint 20 órányi játékmenetet és megannyi újítást, ami miatt nagyon jó kritikákat kapott a játék. Nem sokkal később kiderült, hogy már jön a folytatás, bár ez egy kicsit furcsa volt, mivel mindenki egy teljes értékű, harmadik epizódra várt. Ehelyett egy úgymond teljes értékű kiegészítést kaptunk, ami a Brotherhood nevet viseli. Úgy gondoltuk, talán ez már csak rókabőr lesz, de ezt az állítást meg kell, hogy cáfoljam, mert az új epizód igenis hozza az elvárt szintet.

A történet szinte percre pontosan ott folytatódik, ahol az abbamaradt a második résznél. Ezio kisétál a Vault-ból és visszatér bácsikájával a Monteriggioni villába. A fordulat viszont már itt be is következik. A bosszúvágytól égő Cesare Borgia, (Rodrigo Borgia fia) seregével együtt lerohanja a villát és szinte majdnem porig rombolja azt. Ezio súlyosan megsebesül és menekülni kényszerül, de ez még csak az egyik probléma, mivel Mario-t is elfogták és megölték. Utunk Rómába vezet, hogy összehívjuk a testvériséget, bosszút álljunk a Borgia családon és visszaszerezzük az Éden almáját. Eközben persze Desmond kalandjai is folytatódnak, aki most egy kicsit jobban előtérbe szorul, mint az előző részekben.

Amit a második részben megismertünk, azt mind viszontfogjuk látni a Brotherhoodban is. Ezalatt értem szinte az egész játékmenetet, páncélok, fegyverek vétele, harcosok bérlése, mozdulatok ésatöbbi ésatöbbi. Akkor mégis mi újdonságot lelünk még ezek mellett? Az ember azt gondolná, hogy ezek után nincs hova fejlődni, de tévedés. Kezdjük a legfontosabb újítással, magával a várossal. Ezúttal Olaszország fővárosában, Rómában fogunk mozogni. Még mielőtt azt gondolnánk, hogy csak egy város? A 2. részben több, mint 4 helyre mehettünk! Nos, azokat megnyugtatom, hogy Róma hatalmas. De tényleg hatalmas. Olyannyira, hogy most már nem csak két, hanem négylábon is mászkálhatunk a város utcáin. Csak füttyentenünk kell egyet és lovunk máris ott terem. Ha pedig gyorsan, messzire szeretnénk utazni, használhatjuk a csatornajáratokat is. Ezio harcmodora nagyon sokat fejlődött. Annyi új mozdulatra vagyunk képesek, hogy most már tényleg könnyedén el tudunk egymagunk is bánni egy kisebb hadsereggel is. Új fegyvereket nem nagyon fogunk találni, az egyetlen említésre méltó eszköz az íjpuska. A gazdasági rész is visszatér a játékban. Sajnos itt nem a lerombolt villánkat kell újjáteremteni, hanem Róma városán belül található boltokat kell felújítanunk, házakat vehetünk frakcióknak, és híres építményeket renováltathatunk az építészekkel. Kissé nehézkesen indul be a pénzszerzés, de ha sok időt fordítunk rá, hamar visszahozza a hasznot, és egyszer már csak azon vesszük észre magunkat, hogy nincs mire költenünk a pénzünket. A legnagyobb újítás mégis csak az, hogy mostantól más asszaszinokat is toborozhatunk magunk mellé. (Nem véletlenül testvériség a játék címe) Bajtársakat a megtámadt civilek megmentésével lehet toborozni, akiket egy gombnyomással bármikor magunkhoz hívhatunk, ha a helyzet épp úgy adja. De akár el is küldhetjük őket a világ számos pontjára küldetéseket elvégezni, amiért pénzt és tapasztalati pontot kapnak. Ezekből a pontokból fejleszthetjük a felszereléseiket és eszerint lépnek szintet is. Minél magasabb szintű egy tanoncunk, annál könnyebben képes végrehajtani egy nehezebb küldetéseket. Szóval nem árt foglalkozni velük, mert nagyon jól jöhetnek egy nagyobb csatában.

A grafika nem sokat változott az elődhöz képest. A karakterek kidolgozottsága szebb lett, minden másban ugyan olyan, mint az előd volt. A mesterséges intelligencia nem javult sokat, viszont a járókelők reagálása tetteinkre mint ha nagyobb hangsúlyt kapott volna a fejlesztés során. Ha lökdössük őket és a tetőről ugrálunk lefele az utcára még mindig csak egy hatalmas ámulást hallhatunk és hogy azt beszélik az emberek, hogy miért is tenne valaki ilyesmit. Nos ez nem újdonság, mert ezt már az előző két részben is észrevehettük. Viszont a katonákkal való harcunkat már észreveszik a járókelők. Ha nyílt harcba keveredünk, az emberek összegyűlnek, körülállják a helyszínt és vagy meghökkenően nézik az eseményeket, vagy éppen hatalmas ordibálás közepette szurkolnak nekünk. Ezek csak ilyen kis apróságok, de nagyon sokat tudnak dobni a hangulaton.  A hangokkal és a szinkronnal ismét nincs semmi baj. Egyszerűen zseniális, adja a lovat a játék alá rendesen. De a legnagyobb hangulatot mégis csak a zene adja, amit ismét Jesper Kyd alkotott meg. Mondanom sem kell, hozza az elvárt szintet és egyszerűen csak passzol az egész játékhoz., Zseniális! A sztoriról már nem mondanám el ugyanezt. Természetesen semmi bajom sincs vele, de nem fogott meg annyira, mint ahogy azt a 2. rész tette. Szépen beindulnak az események és mire belejönnénk, még csak nem is számítunk rá, az egészet hirtelen elkapkodják és fél óra alatt le is tudják az egészet. (Nem akarok lelőni semmi poént, akik már végignyűzték a játékot azok szerintem tudják, hogy ez a momentum akkor következik be, amikor az Éden Almája a középpontba kerül) Nem, nem is tudom mit mondhatnék rá. Kicsit lehangoltnak éreztem magamat emiatt, hogy ezt most miért kellett ennyire gyorsan és összecsapva megcsinálni. Na mindegy. Amúgy a fő történetszálon 12 óra alatt simán végig lehet futni, de ezeken kívül gyűjtögethetünk Borgia zászlókat, tollakat, kincseket, Romulus tekercseket földalatti búvóhelyekben (ezek helyettesítik a második részben megismert Asszaszin sírhelyeket) és számtalan mellékküldetést is vállalhatunk. Érdemes megemlíteni, hogy az Animuson belül lehetőségünk van egy úgynevezett gyakorló mód előcsalogatására is, ahol különböző feladatokat oldhatunk meg időre, melyet a program bronz, ezüst és arany medálokkal jutalmaz. Itt fejleszthetjük a free-running képességünket és a közelharc számtalan módját elsajátíthatjuk, természetesen előre megadott kereteken belül. Igaz nem muszáj ezekkel szórakoznunk, de a játékidőt ki lehet vele tágítani és tapasztalatszerzésnek sem utolsó dolog, szóval érdemes bekukkantani ide. A társas élményekre éhező játékosok vágya pedig minden mértékben ki lett elégítve, hiszen a Brotherhood egy többjátékos móddal is fel lett vértezve. Személyes tapasztalatokat nem tudok megosztani veletek, mivel nincs Live előfizetésem, de utána olvasva leszűrhető, hogy tényleg elég jóra sikerülhetett.

A sorozat rajongói biztosan nem fognak csalódni az új üdvöskében, aki pedig még nem játszott a széria egyetlen részével sem, azt arra buzdítom, mindenféleképpen próbálja ki. Még akár ezzel is kezdheti, ha nem érdekli a történet.

 

9.8/10

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr803053514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.