Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Halo 3 (Xbox 360) By : YagaMilan

2010.08.26. 19:52 :: YagaMilan

2552-t írunk. Az emberiség hosszú ideje háborúzik egy rémisztő idegen civilizációval, a Coventantokkal. Ez a harcia fajokból álló óriási csoportosulás vallása egyetlen dologra épül, hogy a népükre egy „nagy utazás” vár, és ehhez az utazáshoz be kell inditani egy sor hatalmas, a galaxisban szétszórtan található, a gyűrűszerű fegyvereket, a HALO-kat. Az egyik mesterséges világot (A Halo-t) felfedezték és végül el is pusztították az emberi haderők, élén Master Chief, az emberiség utolsó reménye. Sajnos a történetet nem értettemm és nem találtam sehol információt róla.

 

A Halo 3 ugyebár egy Fps játék, az előző részekkel nem játszottam így a történet is elég bonyolult számomra, de végülis ez a trilógia zárórésze, valamint csak Xbox 360-ra jött ki így muszáj volt kipróbálnom. Szóval a lényeg az, hogy mi vagyunk Master Chief-el és a covenant hordát kell hentelnünk. Oké, ezzel alapjáraton semmi baj nem lenne, de a grafika 2007-ben nem állta meg a helyét. Ez a grafikai motor ugyan az, mint a Halo 2-é volt csak egy nagyon kicsi ráncfelvarráson esett át. Gondoltam nem baj ez se, mert végülis a játékélmény a lényeg. A single playerbe belekezdtünk és hát eléggé gyenge része ez a játéknak, bár a pályák eléggé változatosak. Például van itt dzsungeles rész és van sivatagos is. De valahogy egyszerűen gyenge a megvalósítás. Nincs hangulat. Az ellenfelek a vicc kategóriába sorolhatóak. Például van itt óriásmajom, van ilyen kis gyenók (nem tudtam már értelmes hasonlatot hozzá rakni), de vannak például növények(?!) is. Az assault fegyverrel közelíteni NEM LEHET! Csak a sniper fegyverekkel lehet, ami viszont tetszett a játékban az az, hogy a pálya monumentális, amit úgy képzeljetek el, hogy 10 quados egymást támadja miközben felettünk elhaladó óriási űrhajóbol megérkezik az óriási 4 lábú gép amit csak repülővel közelíthetünk meg, majd rálandolva el kell pusztítani. Szóval ezek a részek nayon lebilincselőek tudnak lenni. A játék végén várnánk egy erőteljes boss fight-ot (hisz végülis „finish the fight” valamint  „trilógia befejezése”. Nagyot csalódtam, amikor megláttam egy kis gömböt ami spartanlaserrel támad(!) 2 tár bele és vége is a nagy bossnak. Utánna jön a nagy menekülés, amikor a talaj folyamatosan fogy ki a lábunk alól, míg mi a járművünkkel próbálunk felugratni a hajóra. Szóval ez az eléggé gyengus single player, ez mind 6.0-t ér nekem, ha nem lenne olyan a multiplayer olyan amilyen... Ez nagyon meglett csinálva. A pályák profin kidolgozottak, a gránátok használata értelmet nyert. Van értelme annak, hogy a kezünkben 2 fegyver legyen, és megvannak a klasszikus játékmódok is. Igazábol ezt nem lehet leírni hisz ez egy ÉLMÉNY. Megkockáztatom, hogy jobb a modern warfare mulijánál is. Ez 10.0

 

Vannak még nekünk extrák is. A multiban harcba küldött karakterünket személyiségünkre formálhatjuk, lehet split screenen is játszani egymás ellen vagy egymással coopban tolni, akár 4-en is. Lehetőségünk van felvenni az adott pályát amit megcsináltunk, vagy multiplayer meccseket, amit a winchesterünkön tárolhatjuk és később megnézhetünk, vagy akár fel is tölthetjük a live-ra a file share segítségével, amivel képeket is megoszthatunk másokkal. Bravó.

Így gyakorlatilag a Live lehetőségeit maximálisan kihasználja, mivel van coop mód és egymás elleni multi, fájlmegosztás, szintlépés, achievementek...

 

Hát a játéknak két oldala van gyakorlatilag: Egy gyengus single player, ami unalom. Gyakorlatilag semmi kedvem nem volt a single részével játszani. DE a Multiplayer része egészen isteni, ezt tényleg ÉLVEZET játszanani, de még hozzájönnek az extrák is akkor a játék nekem egy 7.0-át megér.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr702250369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása