Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Postal 2: Share the Pain

2010.01.23. 00:32 :: szogyenyi

Egy igazi örökzöld! Hogyan is tudnám jellemezni ezt a játékot? Vér, erőszak, brutalitás. Szerintem ezzel mindent elmondtam. Nem is nagyon tudom, hogy létezik-e olyan ember, aki ne ismerné e remekművet.

Igazából sok ész nem kell a játékhoz. A hét 5 napjára (Hétfőtől péntekig) van felosztva a játék. Ezen belül kell minden nap különböző feladatokat megoldanunk. Pl: Tejet hozni a boltból, steaket venni, gyónni, stb... Persze azt is mi választjuk meg, hogyan végezzük el a feladatokat. Kifizessük a tejet? Vagy mindenkit lemészárolva távozunk a boltból? A kedves játékos kedve szerint alakulnak a történések. Persze nem fogunk mindent megúszni lövöldözés nélkül, így rá leszünk kényszerítve mindig a gyilkolásra. Ennek következtében napról-napra több katonai erő jelenik meg az utcákon, és több olyan banda is fel fog tűnni, aki jelenlétünket észlelve ránk fognak támadni. (A játék végén kapunk egy statisztikát, hogy mennyi kárt tettünk Paradise Cityben, mennyi embert öltünk meg, stb... 13 különféle rang közül minősít a játék, ami elég ok arra, hogy újra végigjátsszuk a játékot) Fegyverek terén nincs hiány. Kapunk mindenféle fajtából rendesen. Gépfegyver, shotgun, pisztolyok, lapát, sokkoló, gránát, stb... A legtöbb kézi fegyvernek pedig másodlagos tüzelési módja is van. És aki igazán beteg, az akár a macskát is használhatja fegyvereihez, mint hangtompítót. Az életerő utánpótlásról a pályán szétszórt medikittek gondoskodnak. Persze gyógyíthatjuk magunkat akár pizzák vagy kutyakaják megevésével is, de akár egy gyógypipára is rágyújthatunk. Bár hosszútávon ennek megvannak a káros mellékhatásai, azért sokszor kiment a bajból. A játék igazából több társadalmi réteget is kigúnyol. Megtalálhatóak négerek, szerzetesek és arab terroristák is a játékban. Mindegyikükkel összetűzésbe fogunk kerülni valamilyen módon. (És találkozhatunk magával, Gary Coleman-nal is) Hangokkal különösebb probléma nincs is. Az eredeti szinkront sajnos nem állt módomban hallani, mivel hazánkban a játék magyar nyelvű szinkronnal került a boltokba. És ez a része kifejezően meglepő a játéknak. A silány magyar szinkronhoz képest kifejezetten jó munkát kapunk vissza a játékba. Minden szereplőhöz illik a hangja. Szerintem nagyot dob a játék hangulatán. A motorral sincs semmi baj. Az UnrealEngine 2 jól végzi a dolgát. Bugokat nem nagyon találtam a játékban. Viszont a karaktereket nem nagyon kezeli jól. Erre majd kitérek bővebben a negatívumoknál. Fizikával sincs különösebb gondom. Korához képest a karakterek rongybabaeffektusa nem rossz, viszont az autók felrobbanása kicsit silányra sikerült.

Negatívumok:
Mint mondtam, nem nagyon tudnék negatívumokat felsorolni a játékból. Egyetlen ok, amiért megszólnám, hogy a karakterek holtteste néha fennakad pár tárgyon, vagy beleolvad valamibe. Sajnos ez a hiba elég gyakori. Pedig még arra sem panaszkodhatok, hogy gyakran beleakadunk valamibe, és nem tudunk onnan kiszabadulni. A játék ezt is orvosolta. Ha valahova beszorulunk, akkor a játék automatikusan arrébb tesz minket. Szerintem ez nagyon ötletes kis megoldás. Nekem tetszett. Ami még hosszútávon bosszantó tud lenni, az a sok betöltés. A város különféle szakaszokra van felosztva, így amikor át akarunk menni egy másik városrészre, mindig meg kell várnunk a betöltést, ami néha igazán hosszú időre nyúlik (bár mai gépeken ez már nem okoz különösebb problémát)

Összegezve: Ez egy nagyon beteg játék. Nem csoda, hogy több országban be is tiltották. Viszont jó stresszoldó. Mindenkinek kötelező végigvinni legalább 3x. És ha egy kis plusz mókát akarunk a játékba csempészni, ajánlom a week in paradise kiegészítőt. Nagyon sok új cuccal megspékeli a játékot. (Kell hozzá az Apocalypse Weekend kiegészítő is!!!)

8.9/10

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr661733150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása