Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

The Sims 3 (PC)

2010.08.10. 22:31 :: InfynityGamer

A Sims szó hallatán remélem mindenki tudja, hogy miről van szó. Én ezt úgy fogalmaznám: Szimulátor és lakberendező, sokoldalú, egyéni játék.A Sims 1 és a Sims 2 nagyon jó játékok voltak az idejükben és ma is nagyon szépen megállják a helyüket. Tudniillik a Sims 2-höz jött ki a legtöbb kiegészítő, melyek nagyon sokoldalúvá tették a játékot. Ez a tulajdonság megtalálható a harmadik részben is kiegészítők nélkül, velük meg pláne.

A játékban már megszokott töltési rendszer található meg, a betöltés szintén maradt a régi. A városban kiválasztod a háztartásod, vagy akár létre is hozhatsz egy újat. A Sim létrehozása opcióban a legapróbb részleteken is változtathatsz, majd a több 100 ruha közül kiválasztod azt, ami neked tetszik, majd a rengeteg jellemvonás közül 5-öt kiválasztva megszabhatod az életed célját, amiért boldogságpontokat kapsz. Ezeket beválthatod különféle jutalmakra, amikkel például több pénzt kapsz a könyveid után, vagy ritkábban kell kimenned.

Amint megcsináltad a háztartásod, venned kell egy házat, vagy egy telket. Amint megteremtetted a csodálatos otthont, belekezdhetünk az igazi játékba.

A Simednek szükségleteit mostmár nem 8, hanem 6-felé osztják,í gy csak az energia, a társaság, a higénia, az űrítés, az éhség és a szórakozás marad, amit mindenki eldönthet. Jobb ez vagy nem? Minden szükségletet különböző cselekmény elvégzésével javíthatsz.


Energia: Ha sokat dolgozol, vagy nem pihensz eleget, álmos, majd fáradt leszel, ami korlátozza a cseleményeidet. Fáradtan nem tudsz festeni, edzeni, vagy gitározni. Ilyenkor egy kiadós alvás csodákat tesz, vagy pótolhatja egy kávé, aminek hatására felpörögsz, de néhány óra múlva pedig levert leszel, ezért ezt én nem szoktam.

 

Társaság: Szerintem a legfontosabb dolog az életben, hogy a barátaiddal legyél. Mivel a Sims az életszimulátor, ha szabad így fogalmaznom, a társaság a legfontosabb. Menj el a parkba, rendezz bulit, csevegj a számítógépen, vagy akármi, amivel javulhat a társaságod

 

Higénia: Zuhanyozz le minden nap különben,szurtos, később büdös leszel és el fognak kerülni. Edzések után mindig fürödj meg. A higéniát a kézmosással és a fogmosással is lehet pótolni, de ez nem ér annyit, mint egy frissítő zuhany.

 

Űrítés: Ha ki kell menni, menj ki, de mindig ügyelj arra, hogy legyen hova. Ha a vécéd elromlott, akkor javítsd meg, mielőtt űríteni akarsz. Ha „dolgod van” akkor nem csinálhatsz bármit.

 

Éhség: Reggeli, ebéd, vacsora. Ez sehol se maradhat el és a simsben sem maradt el, mert több mint 20 fogás elkészítésére leszünk képesek De ha nem vagy szakácszseni, akkor rendelhetsz pizzát, elmehetsz étterembe, vagy beharaphatsz egy lekváros kenyeret. Éhesen szintén korlátozva vannak a cselekvések.

 

Szórakozás
: Nincs is jobb egy kiadós szórakozásnál, főleg ha te lehetsz a szereplő, amit a „játéksisak” lehetővé tesz. De a jóból is megárt a sok, de ezt a simek nem tudják. Ha szórakoztatod őket ügyelj arra, hogy ne csinálják örökké, mert hajlamosak rá.

A város számtalan lehetőséget kínál: boltok, jártassági órák, közösségi helyszínek és még sok más. A várost bármikor szerkesztheted, amivel új közösségi helyszíneket, és házakat hozhatsz létre.

 
A Sims3 grafikailag is bizonyított, úgy, mint a hangoknál. Bár a hangeffektek a megszokott „sims” hangok, de ez szerintem jó. A zene is a megszokott, amit nem kell változtatni, nagyon jó hangulatot ad a játéknak. A játékmenet hosszúságát te állíthatod: 25, 50, 190 vagy akár 960 napos is lehet az életed (A Sim-napok 24 percesek a való életben,de egy nap nem tart addig max.15 percig, mert fel lehet gyorsítani a játékmenetet).

 
A játék nálam majdnem megütötte a mércét, mert azt mindenki tudja, nehéz tökéletes játékot csinálni. Ezért ez a játék nálam 9,6 pontot ért el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr962213383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása