Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

SWAT 4: The Stetchkov Syndicate

2013.04.26. 15:30 :: szogyenyi

cover.jpg

Az Irrational Games által hegesztett SWAT 4 jóra sikeredett és hozta is azt az elvárt szintet, amelyet a korábbi epizódok fel tudtak mutatni. Ugyan voltak hibái a játéknak, főleg a mesterséges intelligencia terén, de ennek ellenére a játék szerethető volt és sokan rá is cuppantak. Nem meglepő tehát, hogy egy évvel rá megjelent hozzá egy kiegészítő, The Stetchkov Syndicate, amely ha nem is nyújtott forradalmi újítást a játékmenet terén, néhány pályával és pár hasznos elemmel kibővítette a játékot.

pic1.jpg

A SWAT 4-nek ugye nem volt összefüggő története, csak bedobott a játék a pályára, elmesélte röviden, mi a helyzet, aztán puff, csináld meg ahogy tudod. Itt sem lesz ez másképp, legalábbis az első pár pályán. Diszkót, mezőgazdasági irodát, illegális játéktermet kell megtisztítanunk a rosszfiúktól, majd csak az utolsó néhány pálya erejéig fogjuk üldözni a Stetchkov szindikátus tagjait. Szóval nem kell itt Oscar díjas történetre számítani, de a SWAT játékokat sohasem a történetük miatt szerettük.

pic2.jpg

A játékmenet semmit nem változott. Célunk még mindig a rosszfiúk elkapása, lehetőleg a legkevesebb vérontás mellett. Minden elemet átvettek a fejlesztők, amelyet az előző részben már láttunk, szóval túl nagy meglepetés nem fog érni bennünket. Ezért is beszéljünk inkább az újdonságokról. Felszerelés terén 7 új fegyver üti markunkat, többek között  a CAR hangtompítós-távcsöves automata fegyver, a 40 milliméteres gránátvető, melynek segítségével sokkal hatékonyabban küldhetjük be a gránátokat egy szoba túlsó végébe, de szerintem a leghasznosabb fegyver a Cobra sokkoló pisztoly, amely immáron 2 fejet is képes kilőni újratöltés nélkül. Kiegészítő felszerelésként magunkhoz vehetünk egy lőszeres táskát, amelyben további lőszereket tárolhatunk az elsődleges fegyverünkhöz. Ez nagyon okos húzás volt, egy ilyet az alapjátékban is szívesen láttam volna. A sisak és a gázmaszk mellé kapunk egy éjjellátó készüléket is, és most már lehetőségünk van golyóálló mellény viselése nélkül is belevágni a missziókba, a hatékonyabb mozgás érdekében. Visszatért a 3. részből ismerős fényrúd is, melynek segítségével megjelölhetünk területeket.

pic3.jpg

A grafikus motor szinte semmit sem változott, legalábbis én nem vettem rajta észre jelentős változást. Az Unreal Engine 2 szép, jól dolgozik, nincs is miért kötöszködnöm vele. A mesterséges intelligencia habár sokszor bugyuta volt az alapjátékban, némi változást eszközöltek rajta a fejlesztők. Leginkább a gyanúsítottak viselkedésén látszik meg ez. A magukat megadó rosszfiúk ha elég bátorságot gyűjtöttek, egy idő után képesek felkapnia  földről a fegyverüket és újra harcba szállni velünk, így érdemes rögvest elkobozni tőlük az összes elejtett fegyvert. Nagy gondot jelentettek a magukat megadni nem kívánkozó civilek régebben. Ha nem volt nálunk sokkoló, akkor kénytelenek voltunk beáldozni egy gránátot csak azért, hogy meg tudjuk kötözni szerencsétleneket. Ezt kiküszöbölték, most már a puszta öklünkkel is jobb belátásra bírhatjuk az ellenállókat. Sajnos ezzel szemben társaink még mindig ugyan olyan idióták maradtak. A parancsokat sokszor nem hajlandóak végrehajtani, engedély nélkül futkároznak a fegyveresek után, ami könnyen a halálukat eredményezheti. Persze azért most már lehetőségünk van nyugalomra inteni őket egy parancs kiadása előtt, így végre valahára megoldhatóvá vált, hogy a kék és vörös csapat egyszerre hatoljon be egy szobába. Bár én ezt nem is használtam. Sőt, még a társaimat sem sokszor. Pályák terén viszont nem vagyunk elkényeztetve. Összesen 7 új küldetést kapunk, amelyet ha tényleg normálisan akarunk megoldani, legjobb esetben is csak 5 órát tudunk kisajtolni belőle. Ezen kívül a többjátékos kooperatív módot 10 játékosra bővítették ki és kaptunk egy új, Smash & Grab névre keresztelt játékmódot. Ja és végre a játék hivatalosan is támogatja a hangcsevegést. Végre!

pic4.jpg

Nem igazán voltam elszállva a The Stetchkov Syndicatetől, de amit vártam, azt végülis megkaptam. Egy hamisítatlan taktikai lövöldét, amely hű az alapjátékhoz, sok okos újítást bevezetett, de hangulatilag valahogy nem képes számomra felérni a nagytestvéréhez.

 

9.0/10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr965236649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása