Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Medal of Honor: Allied Assault

2010.01.16. 12:45 :: szogyenyi

 

A Medal of Honor az első 2. VH-s játékok között van. Szinte mondhatni, hogy minden 2. világháborús FPS elődje. Igaz, az előtt ott volt az RTWC is. De az kicsit más jellegű. Sok régi emlék fűz ehhez a játékhoz, így muszáj volt megint elővennem e klasszikust. Igaz, anno a PSX-es kollégák már élvezhették a játék örömeit, de 2002-ben megjelent a PC változat is. Nos, akkor lássuk:



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Mint említettem, a játék a 2. VH idejében játszódik, mi személy szerint Lt. Mike Powell bőrébe bújva élhetünk át különféle missziókat. A játékmenet rendben van. Változatosak a küldetések is. Vezethetjük a Tigris Tankot, egy Jeep géppuska mögül szórhatjuk az áldást, és átélhetjük a nevezetes D-Nap borzalmait is.
Grafikával sincs különösebb probléma. Az IdTech 3 engine remekül muzsikál, mint anno számtalan játéknál tette azt. Fegyverarzenál is változatos. Használhatunk Amerikai és Német fegyvereket is. (Viszont itt egy negatívumra kitérnék majd) A menü az, ami engem nagyon elkápráztatott. Szerintem nagyon ötletesen megoldották. A többszöri újrajátszásról a medálok begyűjtése gondoskodik. Bizonyos medálokat csak akkor kapunk meg, ha egy adott misszióban egy különleges feladatot teljesítünk. Legyen az egy hadifogoly kimentése, tervrajzok ellopása, stb. Volt még pár pályán olyan szituáció is, ahol Német tisztnek kiadva magunkat kellett beszivárognunk a bázisra. Ez is tök ötletes, viszont sajnos én sosem tudtam úgy átverekedni magamat a pályán, hogy le ne buktam volna. Innen a másodfokú papírok felvétele is feleslegessé vált szerintem.
A hangokkal sincs semmi probléma. A zene tökéletesen passzol a játékhoz. Ez adja meg a hangulatát. A szinkronnal sincs semmi baj. Viszont nem éri el a COD szintjét.



De sajnos azért nem minden csak móka és kacagás. Van jó pár gyenge pontja a játéknak. Kezdeném az AI-nál. Valami szörnyű! Borzalmas! Sík hülye. Egyszerűen a bajtársakkal nem lehet boldogulni. Mindig az útban vannak, nem tudnak célozni, az ellenséges haderőbe csak úgy ni belerohannak, gránátot mintha életükben nem kezeltek volna. Borzalmas. Sokszor csak hátráltatja az embert. De nincs ez másképp az ellenfélnél sem. Néha halálpontosan céloz, néha bambán áll előttünk 2 méterre... Akkor kitérnék a fegyverekre. Nagyon kevés van belőlük. Sajnos minden kategóriában max 2 fegyvert próbálhatunk ki. Nagyon sajnálatos. Legalább az ellenfelektől fel tudnánk szedni a fegyvereket... Nem. Helyette csak a lőszert vehetjük fel belőle. Amit még nagyon hiányoltam, az a célzás. Miért nem lehetett egy célzást összehozni akkor? Ezt már az első Call of Duty is orvosolta, pedig az is ugyan ezzel az enginevel futott. Azért persze a masszív célkeresztnek örültem. Nem tűnik el futás közben, mint a Cod-ban. Na ott az kifejezetten zavart. Észrevettem még egy fura jelenséget: Ha eldobunk egy gránátot, valamiért Breakdancel a földön. Ezt nem tudtam mire vélni, csak csodálkoztam, De nincs ez másképp a fegyvereknél sem. Néha beleolvadnak egy tárgyba és valami oknál fogva elkezdenek forogni.Csodálatos... Plusz pont, hogy van amikor németjuhász kutyák is ránk törnek. Tényleg ötletes dolog, de a futás meganimálása röhejes... Öööö hogy fejezzem ki magamat most. Volt olyan pillanat, mikor épp bemértem egy német mesterlövészt, mikor valami oknál fogva egy rejtélyes ,,valami" ide-oda lökdösött. Nem bírtam elképzelni, de még a mellettem ülő barátom sem, hogy ez mi a fészkes fene lehetett?!



Összegezve: A Medal of Honor egy nagyon jó játék. Iszonyatosan jó hangulata van. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Maximális pontot adnék neki, de az AI hibáit sohasem fogom megbocsátani neki. Ezért kap azt, amit most kap:

9/10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr771714557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása