Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

AirStrike 3D: Operation W.A.T.

2010.09.24. 15:30 :: szogyenyi

Manapság nem sok olyan játékot adnak ki személyi számítógépre, amely osztott képernyős funkciót is tartalmaz. Szerintem ez nagy hiba a fejlesztők részéről. De ne kanyarodjunk el ennyire. Pont emiatt figyeltem fel régebben egy nem nagyon ismert fejlesztőcég, a Divo Games Airstrike 3D nevű játékára. És hogy miért is szeretem? Ezt próbálom most kifejteni e cikk keretében.

 

Van a játéknak története is, de nem igazán van szerepe a játékmenetben. Egy terrorista csoport, név szerint N.I.T.O. már három éve tartja rettegésben a földet. A kapitány azt rendelte el, hogy le kell rohannunk és meg kell semmisítenünk a terrorista csoport stratégiailag összes fontos támaszpontját. Természetesen a feladat végrehajtására téged kérnek fel, mivel te vagy a legjobb pilóta aki alkalmas megoldani a küldetést.

Nem egy olyan eszeveszetten bonyolult játékmenetre kell számítani. Megyünk a helikopterrel, és akit látunk, azt szimplán letaroljuk. 3 különböző fajta fegyvert használhatunk: Az elsődleges a helikopter gépfegyvere. Ezt fejleszthetjük a játék során 10 különféle módosítóval. Ezek között szerepelnek a különböző lézerek, gépfegyverek és a lángszóró is. Eközben rakétákat is kilőhetünk, melyeket a megsemmisített ellenfelektől vehetünk fel. Ennek 5 fajtája van. Vannak köztük szimpla rakéták és hőkövető rakéták is. Semmiben nem különböznek egymástól, csak egyik erősebb, mint a másik. Harmadlagos fegyverként különleges eszközöket használhatunk. Atombombát, rakétákat, energiagömböket és egy mindent megsemmisítő kis kapszulát. Ezek nagyon hatásosak, főleg, ha az ellenség túlerőben van. Csak sajnos nem mindig áll rendelkezésünkre belőlük. Főleg akkor nem, amikor igazán szükségünk lenne rá.

Az ellenfelek sem egyhangúak. Több, mint 100 különféle egységet bíztak meg azzal a feladattal, hogy tegyenek el minket láb alól. Az egyszerű kis fos helikopteren át jönnek lopakodók, vadászrepülőgépek, és harci helikopterek is. Persze eközben a szárazföldről tankok százai bombáznak minket miközben a légvédelmi ágyúk tüzeit kerülgetve arra koncentrálunk, nehogy leszedjen az a hatalmas rakétakilövő gépezet, amelyet most hozott egy hatalmas kamion. Persze a különböző épületeket is el tudjuk takarítani. Bár némelyiknek nincs különösebb szerepe, aki szereti gyűjtögetni a pontokat, az mindenféleképpen takarítsa el ezeket is, mert néha extra pontokat kaphatunk értük.

A grafika nincs a toppon, de nem is kell ott lennie szerintem. 2003-as játék révén elég szép. A hangok nagyon jók. A robbanások, a lövedékek hangjai mind zseniálisak. Ezt már csak a zene múlja felül. A játékban 20 küldetés kapott helyet, ami nagyjából 2 óra játékidőt nyújt számunkra. Eközben folyamatosan kapunk új helikoptereket. Nagyobb ok nincs a váltásra, mivel egyik sem különbözik a másiktól, csak kinézetre. Természetesen a legnagyobb élvezetet a 2 játékos mód nyújtja. Szerencsére ugyan azokat a pályákat vihetjük vele végig, mint amiket egyjátékos módban is vihetünk. a 3 Boss kivégzése így igazán izgalmassá válik, és nem is beszélve arról, hogy a nehezebb fokozat is értelmet kap így. Természetesen senki sem tud elrepülni és cserbenhagyni a másikat, mivel a helikopter magától repül, mi csak az adott képernyőn belül tudunk mozogni minden irányba. Hibákat a játékban nem igazán véltem felfedezni. Egyedül csak az ütött szemet nekem, hogy a helikopter rotorjának nincs árnyéka. De ez kit izgat, senki sem ezt fogja figyelgetni játék közben.

Való igaz, hogy az Airstrike 3D nem egy híres nevezetes játék, de mindenféleképpen megéri a pénzét. Tökéletes szórakozást nyújt, főleg egy jó barát társaságában. Kis unaloműzőként mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki ezt a játékot.

 

9.5/10

Szólj hozzá!

Címkék: 3d operation wat airstrike

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr962196609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása