Az Oldalról

Üdv. Ezen az oldalon játékokról írok teszteket. Próbálok a legjobb formában írni, tesztjeim leginkább tájékoztató jellegűek.
Jelenlegi szerkesztőink:

szogyenyi (Admin, Főszerkesztő)

Ajánlott felbontás: 1024x768
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox

Oldalajánló

Rövid hírek az oldallal kapcsolatban

Új lap - 1

2012.07.21 - Az Eddigi Tesztjeim menüsor frissítésre került
2011.11.26
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.
2011.08.13
- Az Eddigi Tesztjeim menüsort frissítettem.

Utolsó kommentek

  • szogyenyi: @4lena: Ha már pont egy autóverseny típusú játékhoz kapcsolódó teszthez írtál, akkor én figyelmedb... (2012.10.22. 16:05) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • 4lena: Az igen aktív kölyöknek keresek valami jó Xbox játékot (www.supergamer.hu/xbox-360-xbox-360-jateko... (2012.10.22. 15:03) Need for Speed: Shift (Xbox 360)
  • MrMultiFrodo: Elküldtem neked a teendőket! :) (2012.08.01. 13:24) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Lényegtelen, én sem értem nagyon ezt a rendszert :D Mindenesetre érdekelne a dolog,... (2012.08.01. 09:03) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Lehet, hogy én vagyok a hülye , de azt hol lehet negnézni? :D (2012.07.31. 21:34) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Ment egy privát üzenet. (2012.07.30. 12:31) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Én segíthetek ha akarod :) (2012.07.29. 20:25) Bulletstorm
  • szogyenyi: @MrMultiFrodo: Gondoltam már rá, bele is fogtam anno, csak nem nagyon tudtam haladni vele, így fel... (2012.07.16. 08:55) Bulletstorm
  • MrMultiFrodo: Remek cikk, remek játék (lehet)!De valamire szeretném felhívni a figyelmed!Ez a blog kinézete.Szer... (2012.07.15. 23:02) Bulletstorm
  • szogyenyi: Én sajnos nem értek hozzá, de ez talán segítségedre lesz: ps2.ign.com/articles/368/368038p1.html ... (2012.06.18. 00:22) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Ps2 Slim konzolom van (2012.06.15. 12:27) PS2 Online by: YagaMilan
  • sssen: Tiszteletem! Le tudná pontosan írni,hogy hogyan lehet betlitani a konzolt ,hogy online tudjak játs... (2012.06.15. 12:26) PS2 Online by: YagaMilan
  • szogyenyi: @pal601: Fentebb található linket érdemes megnézni. De hogy ne kelljen keresgélned: www.classic-p... (2012.06.12. 20:13) International Rally Championship
  • pal601: rengeteg helyen "megtaláltam" már de a letöltés még sehol nem jött össze... Tud valaki egy használ... (2012.06.11. 14:01) International Rally Championship
  • Chornya Cholmi: Én is most tolom,tegnap raktam fel. :) A demojával játszottam kb 1000 éve,de akkor még nem volt ne... (2012.05.22. 17:59) XIII
  • Utolsó 20

Evolva

2010.11.26. 15:30 :: szogyenyi

A Computer Artworks nem éppen játékairól volt híres. Ők olyan programokat készítettek, amikkel szép színes és érdekes organikus formákat lehetett létrehozni. De most koncentráljuk első játékukra, az Evolvára.

Az Evolva valamikor a távoli jövőben játszódik, amikor már feltalálták a génsebészetet, és különféle lényeket is létre lehet hozni. Egy nap egy idegen lény elkezdi megfertőzni a föld különböző területeit. Itt jövünk képbe mi, a Genohunterek. A Genohunterek (Génvadászok) erős lények és különleges képességük az, hogy egy lény elpusztítása után képesek felvenni azok DNS-ét, így sokkal erősebbé vállnak.

A 4 génvadászt természetesen mi irányítjuk, de egyszerre csak egyet. 4 gombbal váltogathatunk közöttük, ezalatt alul egy kis kamerán állandóan nyomon követhetjük a többi 3 társunkat. Ha elég gént gyűjtöttünk be, az M billentyű megnyomása után bekerülünk a mutáció menüpontba. Itt megnézhetjük, hogy milyen formában fejleszthetjük karakterünket. Ez persze a begyűjtött gén mennyiségétől és minőségétől is függ, majd választhatunk. Olyan különleges képességeket szerezhetünk, mint a tűzokádás, karomnövesztés, nagyobb ugrás, páncél, gyorsaság, robbanó spóra kilövése és stb. Ezekre nagy szükségünk lesz a játék folyamán, mivel sok helyen csak egy logikai feladvány megoldása után juthatunk tovább, ahol elengedhetetlen a csapatmunka. Leggyakoribb ezek közül a robbanó spóra használata. 2 különböző robbanó spórát kell megszereznünk és egymás mellé helyeznünk ahhoz, hogy egy nagyobb akadályt le tudjunk dönteni. Egy génvadász egyszerre csak 1 spórát vihet, szóval a dolgok akkor vannak igazán megkavarva, amikor génvadászaink más-más helyekről indulnak. Ilyenkor érdemes használni a parancsokat, amivel magunkhoz hívhatjuk a génvadászokat, vagy elküldhetjük őket egy megadott helyre a célkereszt segítségével.

A grafika nem valami nagy durranás, de nagyon szép. Nekem kifejezetten tetszik. De a hangsúly nem is ezen van. A zenék nagyon jól meg lettek komponálva. Illeszkedik a játék hangulatához. Sajnos rákell térnem a mesterséges intelligenciára. Társaink nagyon buták. Kepések beleütközni kicsi objektumokba és otragadni. Sajnos ez elég sokszor előfordul és egy kiadós harc során ha nincsenek ott az nagy hátrány lehet. Ugyan így van a robbanó spóramezőkön való áthaladáskor is. Nem érdekli őket, mikor robban a bomba csak nemes egyszerűséggel átfutnak rajta, még akkor is, ha ez az életükbe kerül. Na itt azért lett volna mit csiszolni.

Szóval az Evolva kiváló játék. Játékmenete és a logikai feladványok teszik azzá, amilyen. Egy próbát mindenféleképpen megér az akciójátékok szerelmeseinek.

 

8/10

Szólj hozzá!

Címkék: evolva

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1002377668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása